the ones who never yawn or say a commonplace thing, but burn, burn, burn, like fabulous yellow roman candles exploding like spiders across the stars and in the middle you see the blue centerlight pop and everybody goes "Awww!"



ehrm ja. idag kom jag på att det finns en scanner hos pappa = jag kan scanna in tuffa bilder. det tänker jag göra sen när jag är där, alltså om ca 2 veckor, eller så kanske jag går dit en dag och bara gör det. får se, känner mig lite tom och ledsen över all bildbrist.
iallafall så visade det sig att expert har klantat sig rejält så jag kommer behöva vänta ännu längre på min kamera. kalas eller hur.

min kväll kommer jag spendera med att lyssna på godspeed you! black emperor och att bläddra igenom massor av gamla fotoalbum, samt öva manus och sångtext. egentligen finns det massa andra saker jag borde göra, men borde är ett så hemskt fult och tråkigt ord, håller ni inte med? så det blir det inget av

Kommentarer
Postat av: amanda.

Förstamajsdemonstrationer? Det är det ju varje år

2010-02-21 @ 22:46:23
URL: http://afterglow.blogg.se/
Postat av: Plekk

Tack.

Låter så dumt att skriva tack, men ärligt, det var fint, så tack.

2010-03-02 @ 18:40:34
URL: http://ochjagbryrmiginte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0