lovers are lonely



längtar efter min kamera fortfarande. lesseen

idag har varit en riktigt bra dag, det var soligt ute och jag har druckit 10000 koppar te.

klassen hade utvärderingssamtal med Peter och jag ligger på VG+/MVG och Peter tycker att jag har stor potential att bli en väldigt duktig skådespelerska och det var roligt att höra, även om det var Peter som sa det.

efter skolan gick jag, Jenny, Alex och Ella och fikade på bibliotekscaféet. det var väldigt mysigt och supertrevligt, vi satt där i över en timme och pratade och jag trivdes som fisken i vattnet

när jag kom hem öppnade jag min påse chai-te som jag köpt på tehörnan, kokade upp lite vatten, gjorde te i en kopp, smakade och kom fram till att jag inte gillar chai-te

Kommentarer
Postat av: amanda.

man kan ju inte dricka chai bara som det är. Latte ska det vara.

2010-02-27 @ 11:25:32
URL: http://afterglow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0