When you laid down on the kitchen floor

 



Jag har aldrig varit kär.
Jag har varit förälskad, ja. Sådär pirrigt, jublande och bubblande förälskad. En gång
Och sådär krampaktigt, förfärligt och hjärteont förälskad. En gång
Men aldrig kär.
Och det känns inte som att jag kommer bli det, på en väldigt lång tid.
Det krävs så mycket för mig att skapa ett djupare intresse än bara attraktion.
Och det krävs så lite för mig att bli attraherad av en person, så jag vet inte hur det skulle funka.
Om jag skulle klara av att vara fäst vid en och samma person.

Kommentarer
Postat av: Annika

När man väl blir kär så är det inte konstigt att fästa sig vid någon, det är konstigt med fantastiskt.

2009-09-12 @ 14:44:06
URL: http://chocolatejesus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0