I want you so badly

Alex sitter och sjunger en emo-låt. "Cut cut cut jag mår så dåligt"
Är inte säker på om han hittat på den själv eller om han bara snott den av någon, och låtsas att det är hans.
Skulle inte fövåna mig särskilt mycket, den masken har ingen ryggrad.

Jag har nu rett ut ett och annat med mig själv, men jag gillar inte det jag kommit fram till.
Det blev inte mycket bättre av det, snarare sämre.
Så nu försöker jag tänka ut ett sätt att lösa denna situationen, även fast jag redan tagit mig ur den andra.

En riktigt bra sak som hänt dock:
Jag har skrivit ett halvt word-ark. Ny berättelse. Skrivkrampen verkar lätta.
Det känns så skönt, jag kan äntligen andas ordentligt igen.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är hans låt

2009-09-21 @ 13:21:45
Postat av: Alexander the Popstar

Postat av:



Det är hans låt

2009-09-21 @ 13:21:45



Åhå! Någon känner till min låt!

Jag är ju värsta kändisen! B)

2009-09-21 @ 20:27:08
URL: http://midgardspojkar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0