Na na na

Jag funderar på att färga håret mörkt! Inte svart, men nästan.
Sen imorgon, om jag får mina pengar då, ska jag gå till Schmäck kompaniet och köpa lite kläder från Ragata Vintage. Var där och kikade igår, föll för minst tre plagg. Och två par skor. Kommer inte ha råd med allt, men ändå!

Egentligen borde någon skriva en bok om sånt som jag undrar.
Hur man gör för att sluta rodna när någon man tittat lite på pratar med en, till exempel.
Hur man gör för att inte bli nervös.
Hur man gör för att sitta still när man pratar med någon man tittat lite på och tycker är fin.
Hur man gör för att få hjärtat att alltid slå i samma takt,
oavsett vilken situation man befinner sig i.
Jag fick en varm klump i magen som långsamt smälte och gjorde mig glad.
Vad var det, liksom?
Svar, I needz em.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0