I got nothing for you to gain




Frisk nu!
Eller, iallafall någorlunda. Fortfarande väldigt täppt i näsan, men mitt halsont och trycket från bihålorna har försvunnit, och jag var i skolan idag.
Jag och Felicia i min klass jobbade på en dans på ESO:n, och det blev väl som det blev. Ägigt, såklart.

Jag längtar tills lördag. Eller, jag längtar tills lördag om det blir en bra dag.
Vilket jag verkligen hoppas, det känns som att jag har lite för få bra dagar just nu.
Berättar mer om hur det faktiskt blev när lördag har varit.

På höstlovet ska jag till min mormor. Isak ska kanske följa med, vilket vore roligt. Första gången jag tar med en vän dit isåfall.

Jag håller på och skriver lite nu. Det går sådär, kan skriva ungefär ett stycke innan det tar stopp. Men om jag då väntar ett tag och sysselsätter mig med annat brukar det funka att skriva ett stycke till sen, innan jag måste sluta.
Det jag hoppas på är att jag ska kunna skriva som vanligt snart igen.

Nu måste jag packa inför att åka till pappa imorgon, och sen ska jag sova.

Mossa mossa allihopa.

Kommentarer
Postat av: Pisse

Jag känner att jag vill påpeka att bilden var hemskt fin, och särskilt mot den svarta bakgrunden.

2009-10-07 @ 00:28:31
URL: http://p1sse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0