kan du möta mig på bänken där vi delade den första folkölen?

åt nästan nyss mat (okej för ett tag sen) det sög borde ätit en macka istället det hade jag mått mindre dåligt av
iallafall om jag skulle lyckas lägga händerna på en systemkamera nu så skulle mitt liv vara perfekt eftersom jag igår fick reda på att mitt stjärntecken styrs av planeten uranus och det gör även sailor uranus http://www.youtube.com/watch?... som jag älskar hennes låt äger och hennes attack är coolast http://www.youtube.com/watch?...
så ja ni kan ju gissa vad jag kommer klä ut mig till nästa halloween eller typ alltid mmmm

jag kopierade det första stycket från apberget, jag har ingen lust att vara kreativ längre. är bara trött hela tiden, det är körtelfeberns fel och det är så satans jobbigt. orkar inte försöka låtsas vara strukturerad och skriva med versaler och grejer längre heller. det är inte nödvändigt känns det som eftersom det är ca tre pers som läser bloggen och ni får stå ut helt enkelt.

lyssnar på håkan hellström igen. det var ett tag sen, sisådär ett halvt år eller kanske lite mer.
hade glömt bort att jag mådde såhär av det liksom lite mysigt och luddigt och jag vill bara mysa med ebba just nu. piffa till vardagen och glömma all skit vissa människor öser ur sig på allt och alla som råkar stå nära eller långt bort.

angående systemkameran som jag skrev om längst upp så kanskekanske jag kan få en i julklapp om jag är snäll och rar. min mor går nämligen enligt logiken: om du får en julklapp/present (fyller år nära jul) som går på ungefär samma pris som det skulle göra om du skulle få flera, är det ju värdare att du får något du verkligen vill ha. så då ser jag ut :D:D:D:D:D:D <-- sådär. för just nu sermina bilder ut såhär:



aka suddiga och oskarpa eller det kanske är samma sak jaja. den bilden är från februari!!! då jag precis hade tagit hål i läppen och klippt mig. vill klippa mig igen på något roligt vis men det går ej eftersom jag håller på att spara ut håret och det går rätt bra

nu orkar jag inte skriva mer gosh

mossa mossa allihopa

Kommentarer
Postat av: Jennifer och Linnéa

Gud vad söt du är!

2009-11-03 @ 18:31:53
URL: http://sweetnothing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0