I'm naked I'm numb I'm stupid

kan bara säga en sak om mina nya hörlurar:
hem va int litna



fråga: varför kan jag inte lära mig att äta en lagom mängd mat?
jag vet att jag mår dåligt av att äta för mycket och får ont i magen och sådär ändå struntar jag i det och äter



såhär mycket. ja jag åt upp allt. ja jag fick kväljningar efter. ja min mage gör ont och ja jag mår illa
men mat är så gott. levde i två veckor på flytande föda endast och min kropp begär mat och struntar blankt i att jag mår dåligt efteråt
hahaah ostkrokepåsen i bakgrunden gör väl inte saken bättre men för att vara ärlig så är den tom och har faktiskt legat där rätt länge
jag städar sällan. måste orka göra det snart men jag måste även göra läxor och orka leva liksom
och ja om ni undrar så åt jag tandooriqourn och pasta. med grönsaker

Kommentarer
Postat av: Jennifer och Linnéa

svar: Åh men tack så himla mycket!

2009-11-03 @ 19:43:06
URL: http://sweetnothing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0