They say I'm getting better, but I don’t feel any better

I wish I felt better

det hade varit roligt ifall jag hade haft sällskap ikväll
av dig kanske

människor springer i trapphuset
och skriker
det är party på våningen ovanför

jag har skaffat en liten anteckningsbok
med svarta pärmar
där kan det stå

08:18
alla skriver om nackar
om en nacke
att dra fingrarna längs
Jag bryr mig inte om nackar
ingen tänker på ögon
läppar
eller händer
armar som kan hålla i
en rygg
att pressa händerna mot
när det känns som att drunkna

12:17
som en liten fjäder

07:57
såg mannen som byter påse
i hundbajspåselådorna
Är han ensam, fattig, uttråkad?
eller bara pervers

12:49
darrar
magen vrider sig
tarmarna slingrar sig
runt varandra
och knyter en knut

08:12
såg en kvinna med paljettmössa
i silver
det såg ut som att hon hade
en discokula på huvudet


skriver mer sällan på bloggen nu märker jag
har så lite inspiration
väntar på julen
och systemkameran

då jävlar


Kommentarer
Postat av: Cornelia

Tack!

2009-12-06 @ 11:26:56
Postat av: Vic

Svar: Alla sådana här.. hm... "du är det bästa som hänt mig blablabla om du lämnar mig dör jag" och så, svårt att förklara för vilket jag ogillar och inte ändrar på sig hela tiden.

2009-12-07 @ 09:29:47
URL: http://etoiles.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0